Panaszkezelés

Panaszkezelés

 

- A Kleopátra Szépségszalon, mint szolgáltatást végző vállalkozás, az általa nyújtott szolgáltatással összefüggésben a Vendég által közölt panaszt haladéktalanul megvizsgálja, és orvosolja.
- Ha a panasszal nem ért egyet, a Vendéget erről tájékoztatja.
- Ha a panaszt azonnal nem tudja kivizsgálni, erről is haladéktalanul tájékoztatja a Vendéget, továbbá a válaszadás várható időpontjáról.
- A panaszt 30 napon belül köteles a szolgáltató megválaszolni, kivéve, ha a szóbeli panaszt azonnal orvosolja.
- Ha a vállalkozás elutasítja a panaszt, a panaszost köteles tájékoztatni ennek indokairól, és arról, hogy panaszával mely hatóságnál kezdeményezhet eljárást annak jellege alapján, illetve hogy milyen vitarendezési módokat vehet igénybe, az ilyen vitarendezési mód igénybevételéhez szükséges információkkal együtt.

Kedves Vendégeink!

A fentiek alapján az alábbiakról tájékoztatjuk Önöket:

- készpénz visszafizetés nem áll módunkban

- kártérítési lehetőségeink

pl.: -ajándékutalvány, vendégszámla nyitás az igénybevett szolgáltatás ellenértékének megfelelően, helyreállító kezelés vagy kezeléssorozat


A panaszleveleket a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.-ra kérjük eljuttatni.

Számunkra fontos Vendégeink megelégedettsége és az ár –értékarány megtartása, bármilyen formájú visszajelzésüket köszönettel fogadjuk, hiszen ezzel támogatják rendszerünk folyamatos fejlődését!

Tisztelettel állunk szolgálatában:

A Kleopátra Szépségszalonok csapata